کاخ سفید تعطیل شد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

کاخ سفید تعطیل شد

تظاهرات معترضان به قتل نژادپرستانه یک سیاه‌پوست، کاخ سفید را برای مدتی به حالت تعطیل موقت درآورد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 30
کد خبر: ۴۴۱۱۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ تظاهرات معترضان به قتل نژادپرستانه یک سیاه‌پوست، کاخ سفید را برای مدتی به حالت تعطیل موقت درآورد.

 

خبرنگارانی که در داخل ساختمان کاخ سفید حضور داشتند گفتند به دلیل حضور معترضان در محوطه اطراف کاخ سفید به آنها دستور داده شده در داخل ساختمان باقی بمانند.

 

«پیتر الکساندر»، خبرنگار ان‌بی‌سی‌نیوز در کاخ سفید یکی از خبرنگارانی بود که در پیامی در توئیتر این موضوع را گزارش داد. او مدتی بعد مجدداً نوشت که کاخ سفید از تعطیلی درآمده است.

 

الکساندر در پیام نخست خود در توئیتر نوشت: «طبق دستور سرویس مخفی آمریکا، کاخ سفید به دلیل تظاهرات‌های مربوط به جورج فلوید در نزدیکی درب‌های ورودی به حالت بسته درآمده است.»

 

رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند معترضان در «پارک لافایت» که در مجاورت ساختمان کاخ سفید قرار دارد تجمع کرده‌اند.

 

رسانه‌ها همچنین گزارش داده‌اند تظاهرات‌کنندگان حاضر در پارک لافایت به زد و خورد با پلیس سرویس مخفی آمریکا پرداخته‌اند.

 

حساب کاربری سرویس مخفی آمریکا که وظیفه محافظت از جان رئیس‌جمهور و خانواده او را به عهده دارند در توئیتر نوشت در حال کمک به نیروهای پلیس برای کنترل اعتراضات هستند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار